Till min underbara Jonathan!

I don't know how to explain this, It will be very difficult but I will give it a try anyway!

Vill att alla ska veta vad jag känner för dig älskling! Du är världens finaste i mina ögon. Vi har haft det väldigt tufft i vårt förhållande men ändå så har vi fortfarande varandra kvar och det är för att vi älskar varandra så mkt! Skulle aldrig klara mig utan dig. Du betyder mer än något annat för mig! Vi säger för alltid men vi tar varje dag som den kommer och hoppas på ett föralltid! Kärlek för mig är att bli älskad och känna sig älskad och kärlek för mig är även då man trivs med varandra och kan spendera alla sina timmar med en utan att bli less.  Vår kärlek som vi har går verkligen inte förklara, den är så himla underbar på alla sätt! Blir så himla varm om kroppen då jag tänker på det! Har alltid haft dig att luta mot då jag varit ledsen och desamma med dig. Kvällarna vi legat och grina med varandra,så underbart att jag har dig. Känner igen mig så mkt i dig,kan säga allt till dig och du förstår alltid. Vi är så lika på nått sätt! Älskar att skratta med dig..det blir bara roligare! Jag vet att du älskar mig över ditt hela hjärta och det är så underbart att veta att vi älskar varandra och att det bara är mig du vill ha. Om jag kunde skulle jag ge dig allt du önskar! Hoppas att du inte tvivlar på min kärlek och att det bara är dig jag vill ha och INGEN annan..tänk på de älskling och glöm aldrig det!!



And all my life, baby, baby, I've prayed for someone like you,
And I thank God that I, that I finally found you, baby
All my life I've prayed for someone like you
And I hope that you feel the same way too
Yes, I pray that you do love me

You're all that I ever known 
When you smile, on my face, all I see is a glow
You turned my life around 
You picked me up when I was down
You're all that I ever known 
When you smile on your face all I see is a glow
You picked me up when I was down
You're all that I ever known 
When you smile on your face all I see is a glow
You picked me up when I was down 
And I hope that you feel the same way too
Yes I pray that you do love me too

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0