Memorises never die!

Gud va tiden flyr förbi! Känns som igår då det alltid var Jag,nazanin,sara,sandra,hannah,mirre och julia! Sovde hos Sara varje natt,tog mat från henne utan att fråga. Vi spela in massa roliga videos som man sen kunde sitta och skratta åt i flera minuter! Sovde under Saras studsmatta,bada nakna om nätterna. Lekte att vi var lejon i Sandras hall och tyckte det va skit kul! Då vi busringde hos Sandra till ridhuset och låtsas att jag var nån gammal störd gumma som hette Sigrid hahah. Gud så himla roligt man haft som liten! Jag hoppas att jag aldrig glömmer er och hur roligt vi haft! Satt och tänkte på det nyss då jag och älskling spela in en rolig video som vi sen satt och skratta åt! Om det är nån av er som har kvar dom där filmerna, Snälla skicka dom!!!!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag har kvar några, kan skicka dom på msn?=D

2010-08-10 @ 13:40:43
Postat av: Josefin

åh va bra=D

Tack snälla du!!

2010-08-10 @ 14:25:53
URL: http://josefiinbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0