längtar till hösten!

Hej på er bloggläsare!
kom hem från stockholm i lördags,har haft det underbart!! Idag var min första skoldag och det sög ju! Vi hade in-spark på 1orna idag,det vart faktiskt någolunda lyckat enligt mig!
-
förlåt för att jag suger på att blogga ibland men sånt får ni leva med..har faktiskt funderat på att sluta blogga hela och hållet bara för att det tar för mycket på min fritid och mitt förhållande. Ja vet att jag är överdriven men sånn är jag! Men jag fortsätter blogga nu i en veckan sen får vi se om jag ger upp med blogg eller driver den vidare. Idag drog vi iaf hem till mig efter skolan och åt god middag sen tog vi bussen till älskling runt 10. Nu hade vi tänkt lägga oss i sängen och mysa eller nått sånt. Hörs imorgon efter en sliten lång dag på skolan. PUSS!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0