We love musik!

Alltså finns det nån som Älskar musik lika mycket som jag? Tror knappast det! Nämen jag skojja. Jag kan iaf inte förklara hur mycket jag älskar musik. Skulle aldrig kunna leva utan det!! Måste minst höra på musik 3 ggr om dagen annars blir jag knäpp. Kan man tänka sig att jag gillar all musik? Det gör jag faktiskt! Älskar alllt från tecno till punk.
Jag har typ dunkat all sorts musik ända sen i morse. stackars familjen Eriksson som alltid måste stå ut med hög musik då jag är här;D

Alltså jag är ganska konstig då det gäller musik. Jag kan liksom älska vissa delar av en låt och då blir jag helt galen i den delen och då måste jag spela den om och om och typ alla som jag känner tycker att det är fett jobbigt att höra en låt om och om hela tiden. Och det förstår jag haha.
Jag har också vissa perioder som jag känner att jag vill lyssna på reggae, och ibland punk osv. Just nu så är jag, Into Tecno! Det gör mig helt galen! Haha ni förstår.


I Musik!

Kommentarer
Postat av: eve

haha du och din musik gullan;)

2009-09-13 @ 22:17:35
URL: http://evvvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0