Söt liten flicka!

Hej bloggen!

Idag kom det fram en liten flicka till mig när jag gick till bussen. Gissa va hon sa?

(först stod hon och tittade på mig i typ 2minuter sen efter all längtan vågade hon cykla fram och prata med mig)

-eh hej, va heter du?
* Josefin :)
-Okej va fint. Jag tycker att du är jätte fin!
* hhaha aw tack!
- Hur gammal är du?
* 16, Hur gammal är du då? :)
- okej jag är bara 7år
* Haha Okej
- Vill du vara med mig nån gång??
* Haha alltså jag är ju mycket äldre än dig. Du kanske borde vara med någon i din egen ålder:)?

Hon hade tydligen ingen kompis att vara med. Stackars flicka!


Haha kan ni tänka er att en sånn liten ficka vågade komma fram till mig. T.o.m ge mig en komplimang.. Jag tror nog aldrig att jag skulle våga det då jag var i den åldern. Jag var ju livrädd för alla stora ungdomarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0