Ska till begravning kl halv 11

Idag blir det ingen skola för mig heller. Ska till begravning kl halv 11 och då ger det inget att jag far till skolan för vi har typ sovmorgon till halv 10 nått. Vaknade nyss och känner mig fortfarande sjuk men det är iaf bättre än igår. Har haft elementet på högsta grad och druckigt tee ett par antal gånger..så jag har svettas som bara den i natt men det är bara posetivt för jag svettas ju bort förkylningen då.

Varför jag ska till begravning är för att min kusin har dött ;(Hoppas att man kan hålla sig från tårarna,är så känslig för sånna tillfällen:$


Nu sitter jag iaf och tuggar ner en macka så det är det första jag äter sen i onsdags för jag har inte kunnat äta eller nått..allt känns så himla äkligt och jag vill bara spy. Tur att jag får i mig lite mat iaf.
Nu måste jag välja kläder och dom ska självklart vara i svart. Och ska hinna fixa mig och allt,hur ska jag hinna det på 1 och en halv timma..Hatar stress!

Have to go..Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0