sjuk igen..

Ligger i sängen med ett varmt täcke ovan på mig..jag är så sjuk att jag inte orkar gå upp! Har druckigt tee 2 ggr idag för jag har varit vaken sen klockan halv 7 och har inte kunnat somna om för att jag har sånn kraftig förkylning..Jag hoppas verkligen inte att det är svininfluensan! Jag vill inte dö än:( nämen nu ska jag inte tänka så där..det kommer gå jätte bra. Men jag har ett till problem..imorgon har vi klassfesten och jag vet inte ens om jag kan gå dit för då smittar jag ju alla..suck,Helvetets jävla förkylning,varför måste du komma då man har saker planerat!! ÅH

SYMTOMERNA PÅ SVININFLUENSAN!

Feber

Luftvägsproblem som snuva och hosta   ( det har jag)

Ont i halsen ( det har jag!)

Andra kroppsliga symtom som:

Ont i kroppen ( det har jag)

Sjukdomskänsla

Huvudvärk

Om du fryser  ( det har jag)

Trötthet  ( det har jag)

* Kräkningar eller diarré tillsammans med infuensan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0