Dags att erkänna sanningen

Nu blir ni säkert livrädda med tanken på min rubrik,but dont worry. Jag har liksom bara lite jobbigt med att pressa med själv och skriva varje dag. Även fast jag försöker så blir det aldrig som jag vill. Och eftersom att jag har så mycket att göra just nu,alltså nu när skolan börjat och så,så kan jag verkligen inte tänka mer på bloggen än skolan. Skolan är viktigare för mig! Och det kommer självklart före nästan allt. Har jag lite tid över och tänker på bloggen så kommer jag självklart att uppdatera ett inlägg. Jag vill verkligen inte sluta blogga,bara tänka lite mer på lite annat. Och inte ha så jävla mycket ångest för att jag tex inte har skrivit idag eller så. Men jag ska göra allt för att det iaf ska kunna uppdateras ett inlägg om dagen. Visst låter det iaf lite bättre,än nothing.
Men nu vet ni det och hoppas att ni inte blev allt för ledsna:)..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0