begravning sen party..vilken kombination!

Hejhej har inte kunnat skriva nått igår. Först for vi ju till begravningen,och självklart kunde inte jag hålla mig från tårarna..Det var så sorgligt att se mina kusiner så ledsna. Efter begravningen så for vi till en annan kyrka i piteå om ni undra och där fikade vi,prata och lite såntdär som en minnesstund. Efter allting så brummade vi hem till skellefteå och det tog typ 1 h så jag var inte hemma förän kl 6 för allt slutade 5 så jag hade JÄTTE bråttom! Älskling hade inte kommit med skivorna för jag var ansvarig för dom och jag var helt gråtfärdig i ansiktet och allt! Men allt kom iaf på sin plats då jag tog bussen kl halv 9 och inte nog med det den bussen gick sönder så man fick vänta i 20 min för att den dom skulle skicka alltså den närmaste bussen för att hämta alla..åh gud så mycket som kan hända på en dag. Jag komme iaf tillslut till klassfesten och alla var igång förutom jag men ja kom till dimman jag med tillslut. Det var iaf jätte trevligt hela kvällen! Det slutade med att vi drog till Max som alltid..ville inte men var tvungen att dra med klungan.

Nu ligger jag i älsklings säng och vaknade för 2 timmar sen..tro det eller ej. Har problem att sova länge då jag verkligen vill det. Nu hoppas jag att älskling kan vakna snart för jag står inte ut att sitta här inne,det verkar vara dövarmt ute!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0