bara bra!

Hej bloggen,förlåt för att jag skriver så sällan,men jag är verkligen så himla sliten om dagarna så jag orkar aldrig sätta mig och skriva ett inlägg. Då jag sitter på datorn så blir det oftas alltid att jag kikar in på andras bloggar,men jag orkar typ aldrig skriva på min egen...väldigt skumt. Måste få lite ändringar på det,eller hur?!

skoldagen gick väl ganska bra eftersom att jag var tvungen att fara från den kring 12 för att jag hade tandläkar tid idag kl 1. Men ja träffade iaf upp älskling då jag väntade på bussen,Tur att han kom för han är så snäll som följde mig till tändläkarn. Jag är ju LIIIVRÄDD för dom ! Särskilt borren som låter så sjukt mycket! Det blev så att vi satt oss också på sibylla och käkade:) Tog självklart ett skrov ju!

Nu sitter jag hos älskling och väntar på att han ska bli klar med vår special milkshake! Sen blir det raka vägen hem till mig för jag måste sova hemma ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0