Angåenge klassfesten på fredag

Nu är det sovdag..och jag vill så gärna att det ska bli helgen inte för att det händer nå jätte roligt men för att man slipper skolan,slippa vakna tidigt och slippa tänkta på att sova tidigt.. Iaf så har vi en så kallad klassfest på fredag. Ser väl inte så mycket i det,vi flesta i klassen kommer förmodligen att dricka och resten får väl unna sig själva och dricka lite cola eller så. Imorgon ska iaf jag och en kompis fara och köpa godis,chip och massa gosaker till klassfesten så jag hoppas att alla i klassen tar med sig pengar till oss imorgon för annars ställer vi fan in festen!:) Ingen verkar ju inte ens vilja ha fest! Är det bara vi som ska engagera oss? Hell no. Festen kommer ändå suga för alla vill att vi ska lyssna på typ aqua musik och spela spel? Alltså hallå vars kommer ni ifråN? Vet ni inget om fester eller? Det är fan inget kalas om ni tror det? ååh nu ska jag  sluta hetsa upp mig och sova,
Pussar!

Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hejsan!

Vill du bli veckans blogg? & få en länkning en hel vecka? Anmäl dig då här och visa dig bland våra 5500-9000 läsare / vecka :D



Kramar / CityCats

2009-09-10 @ 07:50:10
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0