Träningen börjar nu!

Idag for jag och Nazanin och tränade stenhårt i en timme på gymmet! Fan va länge sen man tränade känner jag. Jag måste fan köra hårt nu när jag köpt ett gymkort och allt! Gymma varje dag..kanske är lite överdriver men det skulle va skönt att typ dra dit några gånger i veckan. Känner absolut ingen press,för det är självklart upp till mig. Vill inte gå ner eller något speciellt,vill bara vara i trimm! Tror inte heller att jag kommer att orka i några veckor,men jag ska fan i mig inte ge upp! Så snälla peppa mig gott folk,I need it:)

Mitt mål i livet är att se ut som henne=D



nä nu överdriver jag med er! Vill ju som sagt bara vara i trimm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0