=O

Ni kommer inte tro det här! men idag var inte jag på skolan..för att jag försovde mig skit mycket. Iaf så väckte älskling mig vid vanlig tid dåå jag brukar stiga upp men ja va så pass trött så jag sa att jag mådde dålig,haha bara för att han skulle sluta tjata på mig hela tiden. Sen senare då han for till skolan så låg jag och sov till typ halv1.. JAG FICK PANIK OCH BÖRJADE SKRIKA då ja vakna men ingen var hemma så jag hade ingen att skylla på..än mig själv. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till..kommer stå att jag varit frånvarande hur mycket som hellst i skolan. Jag har ju självklart inte sakt nått till mamma..och kommer nog inte heller göra det. Det är helt enkelt mitt fel inte hennes så om dom tar upp det på föräldra mötet så kommer jag måsta säga precis som det var..vilket jag Inte ser framemot.

Nu får jag inte vara sjuk på länge,har jag bestämt! Måste ta vara på skoltiden känner jag!

=(((((((((((((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0