love

Nu är jag hemma igen och är trött som fan! slutade 4 idag så jag har typ nyss landat här hemma. Redovisningarna gick PISS! men jag orkar inte bry mig,det här var första gången och det kommer komma mer så jag har inget att oroa mig över. Iaf så väntar jag på mamma nu för hon är och handlar och jag vill ha mat nu men måste vänta. Senare ikväll drar jag iaf och sover hos min älskliiiiiiing,fyfan va jag älskar han! ♥
Nu drar jag mig från datorn för att titta på tv så har det bra så länge:*

men innan jag går så lägger jag upp lite pussbilder som jag&älskling haft i våra år!



Än så länge har vi bara hunnit tagit 3 bilder. Ni lär nog se hur vi förändras med tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0