Ingen skola för mig imorgon

Imorgon är det inte en vanlig skoldagen för mig, för imorgon ska jag på nå kamratombudsmöte. Skönt att man slipper skolan men mindre skönt att man inte vet vad man ska göra där och typ inte ens vet vad kamratombud är? Orkar man verkligen gå dit? Det börjar halv 9 och slutar 4 =O,skulle egentligen slutat 3 men tvingas gå en timme mer...NEJ jag vill inte. Hade ju tänkt träna imorgon..inget blir av.

Iaf nu ska jag gå,vi hörs imorgon! ska fortsätta se ''Johan Falk'' med älskling för vi hann inte se klart den igår ikväll.


Ska bara tillägga att jag älskar min Jonathan och att han alltid kommer att vara den ända för mig! jag älskar han så mkt så att det inte går förklaraaaa ♥♥♥

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0