IDIOTER!!!

Såg nyss en jätte hemsk film när dom flår hundar levande..Jag tror nog aldrig att jag sätt en så hemskt och idiotisk film som denna.. Det är så jävla sorligt att det verkligen finns så idiotiska människor som gör något så hemskt. Dom kan väll åtminstone avliva dom innan dom ens gör något sånt. Det är ju inte rätt överhuvudtaget!! Det är sjukt att det finns länder där dom tillåter djurplåger! Har dom inget vett i skallen eller!!? Tänkt dig själv om det vore din egen hund eller katt. För i kina äter dom ju till och med Katter! Alltså hur fan kan man vilja äta ett husdjur! Åh jag blir så arg bara jag tänker på det! Har så mycke ilska som ville ut då jag såg filmen! Det finns så många länder där dom plågar hundar och katter på det där viset! Tänk er att det finns människor som verkligen gör sånt där. Dom kan till och med  slänga ut sitt husdjur för att dom inte duger och inte vill ha kvar dom. Att tillåta husdjur bo på gatorna är det värsta jag vet! Jag har sätt så himla mycket djur som lever och går ensama på gatorna då jag varit utomland. Har velat ta upp katter eller klappat hunder då jag sätt dom men inte fått för min mamma..Jag tycker så himla synd om dom. Tänkt att dom också har känslor och kan också såras!

Ni ska få se filmen så att ni förstår vad jag menar med allt det här!

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp?video=fur_farm&Player=wm&speed=med

Känsliga tittare bör ej se filmen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0