haha,skrattirriterande!

Hej bloggen!

Ska jag vara ärlig så börjar jag bli riktigt less på endel i min klass,inget illa menat men ja blir så sjukt irriterad på vissa! love them men ibland kan dom vara så himla jobbiga. Som tex idag. Man kan ju inte få tyst på dom...Dom sjunger,dom lever om och allt sånt där som man brukar få ont i huvet av! Jaa Tack vara dom så har jag jätte ont i huvudet just nu haha. Inget illa menat ,men idag var en sån där dag då jag börjar känna hur less jag blir på er=D Annars var skolan helt okej! Var bara rätt så jätte trött eftersom att jag somna kl halv 3 och vakna halv 6..not good,i know!
Kanske därför jag blir så lätt irriterad idag! Ni förstår nog vad jag menar ;D Hoppas att ni inte tog åt er sådär jätte mkt,jag är bara irriterad på allt å alla=))

Kort och patetiskt inlägg. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0