Bra helg!

* Fredagen blev helt ändrad,vi stannade istället hemma och myste framför tvn.
* Lördag festade vi hemma hos Janinas kompis med massa andra där,for en sväng förbi Nazanin och robin i deras nya lägenhet efteråt! riktigt mysigt var det där. Längtar tills jag står på mina egna ben och har en egen lägenhet. Fyfan va skönt det skulle vara! Kvällen blev iaf ganska lyckad faktiskt.
* Idag har jag oc älsklhing varit och kör cross med hans moster osv. Grillade korv och jag prövade också att köra älsklings cross,FAN va hemskt det va! Har dock prövat en gång tidigare men det måste ha varit förra sommaren tror jag men det var iaf roligt att köra igen, Ja är faktiskt bra,hih:)

Nu är vi hemma hos mig och vi ska nog ta oss ett riktigt skönt bad nu,luktar grill haha.
aja puss och kram!



älsklings fina cross!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0