Bara bra!

Gissa vad mamma komme nyss hem med? Nya lakan! haha Mitt förra var ju inte alls okej...massa hjärtan osv. Ja ni förstår,sånt som man använde för hur länge som helst. Fast har typ aldrig orkar brytt mig när folk kommit till mig. Men nu har jag iaf ett nytt och fräsht täcke! Däremot väldigt mysigt också!

Nu ska jag strax äta så jag sitter och väntar på att den ska bli klar. har myst med Nosen mitt katt men det är inte så lätt att mysa med henne för hon är i löpen och är så jävla jobbig just nu!
Snart kommer älskling och äter här med oss så det ska bli trevligt!
Senare ikväll blir det myskväll med gubben!!

Det är massor på tvn,kan visa er lite tips som jag ska se ikväll!

  • 20.00 Mammas pojkar på 4an
  • 21.00 Inlås på 4an
  • 22.00 Comedi fight club på 3an
  • 22.30 Silent hill på 2an



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0