10:27

Godmorgon godmorgon!


Är gymt trött men kan inte somna om! Jag steg upp runt 9 och nu sitter jag här..jag skulle nog tro att det är så för att jag är så himla pirrig i magen för att vi drar till Stockholm idag. Kanske är det lika bra att jag håller mig vaken så att jag är extra trött ikväll. Sitter iaf och fikar nu,blev lite smått hungrig. Idag måste jag hem till mig eftersom att jag är hos älskling för att jag måste packa som bara den! Har knappt börjat! haha oj nu låter det som att jag ska hur långt bort och hur länge som helst. Kommer ju faktiskt hem på Måndag så jag behöver inte ta med hela min garderob som jag alltid gör. Ska tänka mycket smartare den här gången!



Sist vi for till Stockholm hade vi så här mycke packning med!
Fattar ni nu vad jag menar? Två av dom stora väskorna var mina plus en påse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0