28,7 grader feber!!

Känner mig helt febrig och springer på toan hela tiden. Är också ensam hemma så det är inte alls roligt. Jag behöver vara i skolan nu när vi snart har lov. Har ont i hela kropp och kan inte röra på min arm. Men jag ska fara och kolla den idag för det har blivit mycket värre sen igår! Om ni inte vet så vaknade jag upp och hade sjukt ont i armen,alltså i armvecket..Under skoldagen så hade vi gympa och vi hade styke träning och jag märkte ingenting förän efteråt då hela handen plötsligt blev stel! Jag fick panik för det kändes helt konstigt. Kunde inte böja på armen.. har inte heller kunde böja knäet och det var nog det värsta jag varit med om. Dock hade jag sytt där så jag fick inte böja det men ändå så jag jätte rädd att något har hänt med handen..
Får hålla tummarna på att det inte är något farligt.

Nu har jag ingen aning vad jag ska hitta på. Allt känns så tråkigt då man måste sitta inne själv och är sjuk.
Har funderat på att dra igen en film,Ska nog ladda ner en men vet inte vilken.
Nån av dom här blir det iaf.




Kommentarer
Postat av: emmmma

haha menar du inte 38.7 grader ;D

2009-11-02 @ 18:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0