What will it take

tjenaretjennare!

Har lite bråttom så jag gör det här inlägget kortfattat och klart. Håller på att städa älsklings rum och sedan drar vi vidare till mig och har en liten myskväll med min mamma. Blir säkert jätte mysigt! ♥ Vi tar bussen kl 20.00 så vi har ganska jätte bråttom för jag måste hinna fixa mig lite också. Jag och älskling har busat lite väl mycket så sängen fick sig en jätte stor sprika vid kanten..haha.

Iaf så kom vi hem vid 2 nångång igår natt . Hade faktiskt jätte roligt! Har nog aldrig skrattat så mycket..iaf inte på länge!:) Men nu ska jag försöka dra mig från datorn,så att vi kan komma oss här ifrån nångång.

MASSA PUSSAR!!!! ♥ /Josefin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0