Vad ska jag ta mig till?!

Har missat bussen ett par antal gånger på gymnasiet. Hade lovat att skärpa mig och komma i tid osv men så händer det här: Jag fösöker fixa mig men har fått ögoninflamation trojag. Ena ögat är iaf litet och det andra stort..Jag får inte på mascara på ögoat för att mitt öga svider hela tiden och så kommer tårarna och sminket förstörs. Mitt öga är nu åt helvete men har iaf gjort det bästa av situationen. Fick tillslut på mig lite smik men känner att det saftas i ögonen. Men iaf så var det här anlednigen till att jag missade bussen igen! Vad ska jag ta mig till? Jag hade verkligen inte planera att komma försent men ändå ska det alltid gå åt pip svängen för mig!! åh nu är jag inte på bra humör! Det här humöret kommer att göra så att skolan kommer att SUGA idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0