Sweet dreams!

Hej bloggläsare!

Sitter och fikar när jag egentligen borde ligga och sova nu! Hann inte äta middag så det fick bli en rejäl kvällsfika.
Imorgon har vi ingen sovmorgon så ska lägga mig direkt efter det här inlägget. Hinner inte duscha hårt ikväll heller. Det får se ut som det gör imorgon..måste sova! Det är viktigare än utseendet! Har liksom börjat fatta det nu.
Iaf så har jag franska imorgon plus franska läxa som jag faktiskt pluggat till! Har kämpat hela veckan så jag känner mig fett stolt över mig själv!
Nä nu har jag fikat klart så ska börja röra mig mot sängen nu! PUSSAR/josefin



Fatta så brun jag var!! ta mig tillbaka till sommaren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0