M Å N D A G

Hallåhallå !

Idag hade vi sovmorgon till 10 och slutade dagen vid två idag. Så dagen har varit skit bra! Efter skolan så blev det gymma för mig och Nazanin. Det var för jävligt jobbigt! Är helt slut i kroppen nu! Känner att det blir en lung kväll ikväll. Orkar knappt ta mig till älskling idag. Han får isåfall komma till mig också får vi ha en tvmyskväll. För jag hörde att det va ''En mamma till en mördare'' Ikväll=D Fan va bra!
Juste jag for ju på stan efter vi gymmade och jag hitta massa fint! Men jag köpte inget för mina sista slantar ska gå till älsklings födelsedagspresent! För min älskling fyller nämligen år på onsdag!!♥ Jag har ju redan köpt en present till han men känner för att köpa något mer..men vet inte vad. Men man hittar väll nått:)
KOM med förslag om ni vet nått bra för en kille!



Kan inte förklara hur mycket jag älskar dig baby!
Om jag kunde skulle jag ge dig hela världen!♥
Ingen kan NÅGONSIN komma upp till din nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0