LIFE SWEET!

Hej bloggläsare!

Ikväll har jag bara tagit det lungt. Det är så himla kallt ute så vi har stannat inne hela kvällen men känner inte alls att jag slösat bort tid från helgen för jag och älskling har ändå haft det jätte mysigt ikväll. Vi har Busat,myst,sätt idol och dunkat musik! Men nu har vi jagat upp oss alldelens för mycket så nu ska vi dra igång en film och bara ta det lungt resten av kvällen. Har inte sätt klart ''Johan falk'' så vi funderar på om vi ska dra igång den eller se någon lite hemskare. Själv vill ja se något jätte hemsk men älskling vill se klart johan falk filmen men jag tyckte inte att den var så himla speciell men vi har ju som sagt inte sätt klart den än så den kanske blir bättre sen för alla säger ju att den är så bra men själv såg den dööö tråkig ut! Men vi får se.

Imorgon blir det iaf festa skulle jag tro. Så vi får hoppas på bättre väder imorgon för just nu snöar/regnar det..inte alls roligt på en helg:/

Ha en bra kväll,Pussar!!






Bjuder på den här låten! HÖJ volymen och dunka den håååååååååååååååårt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0