Dags att byta design!

Nu sitter jag hos älskling,och han sitter nere med släkten. Han har just öppnat hans present från mig och han blev jätte glad!..sa han iaf:)

Måste plugga lite till imorgon men jag glömde boken hemma hos mig..FAN! Funderar också på om jag ska byta design för jag himla less på min tråkiga design..Man måste ju ha en fin design annars har man ingen lust att uppdatera så jag börja tro att det är därför jag uppdaterat så lite på sistone..eller vad tror ni?
Ska försöka byta den idag om jag hinner.
Har iaf hittat ett till par SKIT SNYGGA mocka skor..alltså finns det något mer jag villl ha än ett par sånna här just nu..skulle nog inte tro det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0