Blev smittad i stockholm..!

Hej bloggen!

Nu sitter jag här i Skellefteå och verkligen ogillar det! Jag måste nog säga att jag hade hur roligt som helst där uppe i Stockholm!! Jag längtar så jävla mycket tillbaks! Man inser verkligen hur jävla tråkigt det är här i SKellefteå när man är i Stockholm! Jag kan nog lova er att inte jag blir kvar här i skiten då jag går ut skolan:)

Hade en jätte rolig helg med jätte fint folk,Jag ska nog inte berätta så mycket hära men det blev iaf en utklädningsfest som jag verkligen inte hade förväntat mig nu på halloween:) tyvärr nog så hade jag för mycket annat att tänka på än att ta kort. Men ni överlever nog.

En lite rolig sak måste jag berätta er att jag blev smittade av magsjuka från min bror hans tjej och hela deras släkt som komme på besök en dag,dom hade iaf just blivit av med magsjukan och vi trodde ju knappast att vi skulle bli smittade för jag har inte så lätt att få magsjuka...det måste nog ha varit ett eller två år sedan. Men iaf när vi skulle fara hem så började jag känna först hur min mage började burrla,men jag trodde det bara va för att jag va lite åksjuk men när jag komme hem så sprang jag direkt till toan och spydde och spydde..så har inte varit på skolan varken idag eller igår. HAHA fattar inte varför jag fick för mig att berätta hela historian men nu vet ni iaf:)

Ska ta mig nått att äta för min mage ropar på mat efter att ha spytt ett par antal ggr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0