TRÖTT!?

nu sitter jag här fortfarande och försöker hinna klar med mina två uppsatser som
inte ens har blivit inlämnade och dom är helt försenade..
plus så är jag jätte trött och känner inte för att skriva mer fast jag vet att dom måste
lämnas in imorrn:S
Men imorgon på skolan så har vi iaf elevens val och då kan jag nog chilla, tur det.
annars skulle jag ligga helt död i klassrummet. kommer säkert också att måsta
fara hem och jobba på uppsatserna så dom blir klara nån gång,men det blir nog bra.
Idag har jag iaf bara pluggat..känns ändå ganska skönt att jag fått mycket gjort även fast
det är mycket kvar..men har iaf gjort bort mycket från dom:)

Men nu orkar jag inge mer..orkar inte ens skriva nå mer,på uppsaterna eller bloggen.
Så hejdå sov gott..fast ni sover säkert redan men ändå. Kommer själv sova nån timme
för sen ska man ju upp helt tidigt också.
äh puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0