ont i fötterna kanske?

Nu är det faktiskt så att jag har jätte ont i mina fötter och det beror nog på att jag nyss kom hem från skolan där vi
va i stan och gick runt med en ''gubbe'' som ledde oss på olika platser som va jätte gamla och snackade en massa
händelser som hade hänt kring dom platserna:) det va roligt men kunde ha varit roligare om jag inte va tvungen att gå
i mina högklackat! och då menar jag HÖGklackat....så jag va ju tvungen att ta av mig dom men de gick bra, men
nu så måste jag gå och tvätta mina fötter,för ni kan ju gissa hur dom ser ut nu?:D
ah ja skriver nog sen ikväll,pussi

Kommentarer
Postat av: eve

haha det var ju jätteroligt ju!! kul med en liten rundtur

2009-05-28 @ 15:21:59
URL: http://evvvan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0