Ny design!

Som ni ser så har jag uppdaterat en ny design. Blev lite små less på den andra,den är ju bara svart,grå och vit. Lite
tråkig faktiskt. Nu har jag iaf en mycket snyggare och färggladare bakgrundsbild och jag blev helt klart nöjd:)

Ikväll så är vi bjudna till två bröllop och jag har faktiskt ingen aning till vilken vi har tänkt gå till. Men
det skulle nog vara jätte trevligt att slinka förbi på båda och ta den som är bäst. men man vet ju
aldrig hur det blir.

Nu har jag faktiskt lite lust att gå och lägga en filt på gräset och sola,har inte varit ute någonting än.
Ska nog klä på mig och allt sen fara och köpa en glass med gubben:) blir nog smarigt!!
aja skriver sen ikväll PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0