awesome

tjoho!,ska strax ta bussen till gubben men måste bara blogga lite så då kan jag väl lika gärna
göra ett inlägg på min blogg:)
Solen skiner vilket gör min dag bra och jag älskar jonathan vilket gör mitt liv underbart! hihi
Måste bara påpeka att jag fått mitt första sommar myggbett och jag som trodde att dom inte
hade tänkt komma fram iår:(  ,(fyy det kliar så fruktansvärt mycket).

Skolan gick hur snabbt som helst och det beror nog på att jag hade hur roligt som
helst med dom bästa tjejerna på jorden, som ja älskar:*
och snart är vår tid förbi men det vägrar jag låta hända!!,hoppas ni förstår det.
Nu har jag en halv timme på mig att göra mig i ordning,hm det hinner jag väll med?..
ah puss!!

Kommentarer
Postat av: eve

jossan, våran tid är aldrig förbi<3

2009-05-28 @ 15:22:29
URL: http://evvvan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0