Nothing gonna stop me now!

hellu! sitter och dunkar musik! jag helt besatt av musik,utan den vet ja inte va jag skulle göra HEHE.. Idag så for jag inte till skolan för att jag hade så PAIN i magen,går inte att förklara hur ont de gjorde alltså! HELT SJUKT. men iaf så försökte jag sova bort smärtan..och de funka ,nu mår jag Skiiiit bräh. Imorrn så ska min bror ha fest så de ska bli jätte roligt", slå en pling om du vill me=). Ikväll så blir det nog vara med älskling för att det inte blev av igår.. men de ska bli mysigt! Saknarhanfaktiskt :). ^ En sak som ni inte vet är att jag fyller år om 34 dagar,ganska länge kvar men jag längtar så himla mycket,för då händer det en grejj,You will never know!!! amen nu ska jag dra vidare men vi ses. * HÄR HAR NI DAGENS LÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0