I got my shoes

Hallåå!

Idag blev det ingen skola för min del. Varför jag inte var i skolan idag berodde på att var sjuk.
Ville verklingen inte stanna hemma idag men ska man vara frisk till helgen så måste man ju se till att
sjukdomen inte förvärras. Känner mig allmänt slut i kroppen och jag är hela tiden trött. Har lyckats ta mig till
datorn och faktiskt också till duschen, annars så har dagen sätt ut så här- vaknat vid 8 - sätt på tv - tagit nått att
äta - duschat - datorn och inget mer. Nu när jag mår lite bättre och då min kropp har vaknat till så håller jag på att städa mitt rum och har ränsat bort lite kläder ur garderoben. Så det känns ruskigt bra!


Blev riktigt glad då jag hittade två par fina skor idag.Så det har gjort min dag bra iaf.
Jag lägger ut dom så fort jag bara kan!

Ska nu dra igång en film så att tiden kan rusa iväg snabbt så att dagen kan vara över nångång!
Hoppas på att man orkar hitta på något ikväll...

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0