Vilken underbar dag!

Äntligen hemma från jobbet. Kan inte tro att det redan gått 1 och snart 2 veckor från mitt sommarjobb. Det kanske går snabbt då man har roligt? Alla är fortfarande lika snälla och gulliga med jag och Cecillia:) En tant berundrar jag så mycket,hon är så himla gullig och jätte rolig. Vet inte alls hur det kommer gå då jag lämnar affären. Kommer sakna vissa så himla mycket och särskilt Cecillia!
Som sagt tiden går hur fort som helst. Vi kommer då jobba nu på fredag och även lördag så jag hoppas att jag inte dör av trötthet. Är nämligen jätte förkyld så jag känner mig rätt så jätte stolt att jag orkar stå och kämpa till dagens slut. Men kunde inte få mig upp på tisdagen så jag stannade hemma och hostade som en gammal tant.

Idag är det hur fint väder som helst Och jag är superduper glad idag, måste nämna att min bror,Steffi och Lilla Marley kommer om någon timme. Jag har längtar så mycket efter dom,men mest efter min lilla Marley:)))
Hade tänkt ringa Emelie och va med henne idag men så blev det inte alls,förlåt gumman vi får va med varandra någon annan dag. Har så mycket att göra så ja hinner inte alls nått jag egentligen vill göra..

På lördag blir det fest här hemma. Vi ska ha en liten dopfest för Marley så det kommer jäätte många hit och partar med oss. Det ska bli hur roligt som helst. Har köpt kubb,badminton nät och massa andra roliga sommar grejar som vi ska ha till lördagen. Blir ju att vara i ett stort tält för man kommer ju annars dö i solen för jag har hört att det ska bli fett varmt hela helgen. Men annars är allt bra,känner inte för att städa nu men så blir det ändå. Jag har inte kunnat skriva på jätte många dagar men det är ju för att vårat internet är lite wierd så jag fick ba ta skiten och acceptera det som det är. Men nu är det tillbaka så det känns skönt men förvänta inte er att jag kommer skriva hela tiden för jag har ju faktiskt sommarlov och nu fan ska jag ta vara på den!:)

Ska städa nu så jag kanske skriver ikväll om jag inte myser med Marley.

Massa pussar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0