En dag innan festivalen börjar!

puh!.. äntligen hemma.
jobbat som jag vet inte vad! och solen stecker som jag vet inte vad heller men jag ska inte klaga för
jag vill verkligen bli brun på benen är nämligen knall vit och då kan man inte gå utan leggings eller över
huvudtaget utan underdel..Ska lägga mig på bryggan snart om inte solen försvinner,hoppas att den inte gör det för
jag måste ha bruna ben till Stadsfestivalen. Jag tillåter inte att dom ska få vara vita.
Ska ta ett svalkande dopp också
om jag inte ballar ur som vanligt:)
Får inte vara med någon idag så jag hoppas att älskling kan komma och joina oss family.
Vill egentligen vara med Emelie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åh



 
Nu springer vi ner till kanot! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0