Forsränningen!

Forsränningen kunde ju inte bli bättre!! Hade jätte roligt med alla där.
Det fanns 5 båtar och i min båt så var det Jag,Evelina,Sara,Emma,Sandra, SofiaN,SofiaL och några ledare och två vuxna så jag kände mig ganska så jätte säker på att vi inte skulle ramla i för vi hade ju den säkraste båten och största fast då
så föll vi i ändå!! och båten över oss så alla fick ju panik och ville upp fort för man kunde ju inte andas eller nått. Vågarna kom
ju hela tiden,men så fort vi kom till slät vatten så fick vi hjälp upp av alla andra båtar. Kan ju säga att det var en jätte rolig upplevelse även fast jag inte vill göra om det men jag hade ändå jätte roligt och vill bara säga att ni som inte va med missade något väldigt stort!
Önskade att alla andra båtarna också hade fått känna på hur det kändes att falla i där för dom jävlarna stod ju bara och skratta och tyckte att vi typ var barnsliga så fan för er att ni inte åkte i!
Bilderna kommer nog sen!

Nu är det ju Joypeak så det blir kanske att fara dit,man får ju se:)
Men nu ska jag ta och göra min klar så Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0