Tisdag-Jobbar

God morgon!

Idag ska jag börja jobba och det känns ruskigt tråkigt. Jag är så grymt trött och vill bara sova mer!
Känns lite små drygt att måsta vakna tidigt på sommarlovet men så är det väll för alla som jobbar.

Ni som inte vet så fick jag ett sommarjobb på en Secondehand affär. Den ligger ungefär bakom ica,alltså vid
ica parkeringen.( där nångonstans ). Själv har jag aldrig varit där och skulle nog inte ens vilja fara dit. Har alltid varit
emot sånna kläder men jag får nog stå på mig och förbättra mig. Kan ju inte hålla på och ha forbier för sånt?
Har iallafall fått veta att jag kommer jobba tillsammans med någon annan där. Så man ligger ju och tänker hela tiden om det är en kille eller en tjej? och sånt men det går nog bra hur som helst. Vad jag tror nu så kommer jag jobba till kl 18.00
så då är man ju inte hemma förän vid 7 nångång,om man inte råkar ta en snabb tur på stan. Men sånt finns nog inte ork till
då skulle jag tro.
Oj va tiden rinner iväg, ja tror jag ska gå och göra mig i ordning nu.

Ha en trevlig dag,puuuuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0