Sola & bada i pina colada

hej bloggare, allt bra med er?:)
Med mig är det skit bra. Livet går som en räls just nu!

Iallafalla så hade ju vi dopfest igår och det var ganska trevligt att träffa lite släkt. Nazanin och robin kom ju också
förbi så då blev det ju ännu trevligare. Vi spelade lite kubb och självklart så råkade ju jag träffa kungen(som alltid)
Mer mot kvällen så komme det några alkolister dit och förstörde hela festen och då blev det inte alls roligt.

Idag har jag varit i boviken och badat,cyklat till ursviken och tillbaka,köpt godis som jag sitter och tuggar på just nu.
Blev lite extra beroande av chocklad nu:) har alltid ogillat chocklad men min pojkvän och min bästa kompis gillar ju det
så då blir man ju nästan tvungen att gilla det. Aja ska snart ta bussen till mig och bussen går typ nu så jag måste gå och
säga till älskling nu att han ska göra sig i ordning.
Puss har det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0