Schooltime

Just nu har jag hål,ni vet det där jätte långa hålet som jag har på tisdag..Usch inget jag gillar.
Ska tillbaka till skolan om ungefär 1 och en halv timme, Alltså  halv 3 börjar min franska och där händer
det roliga saker. Vi ska nämligen göra glass ou four elr hur man nu skriver det. Det är skit gott,om ni
inte smakat det nångång så tycker jag verkligen att du borde det. Och idag är det sista verkliga skoldagen,
och min sista dag med min franska lärare Barbro..Gud vad jag kommer sakna henne. Hon har verkligen
alltid gjort allt för oss i franskagruppen. Alla dagar då vi inte orkat göra nått på franskan så har hon alltid låtit
oss göra nått annat. Och alla läxor som vi inte gjort har vi alltid fått skjuta upp så att vi kan få plugga på dom
om vi inte gjort det. Alltså skiiit..allt verkar bara så overkligt..kan inte förstå att mina dagar på Ursviksskolan snart
är slut, Har så fina minnen som aldrig kommer raderas!
Nu ska jag gå och hjälpa min mamma med en sak,så måste kila fast först så måste jag ju självklart lägga ut en
fin bild på vi i franskagruppen..Och jag vet vi är inte många i franskan haha


bilden togs på förra avslutningen( - 08)

Kommentarer
Postat av: julia

Haha det är faktiskt inte så länge sen, vi tog den i slutet av förra sommaren :$

2009-06-09 @ 17:13:51
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0