Rönnskär!

Jag tyckte att det lät som att det regnade så jag tittade ut och såg att allt på marken var blött.. jag drog en suck!
Ska ju ändå sitta inne hela kvällen för att mamma ska fixa mitt hår men hallå? tänk om det regnar imorgon eller
på fredag..fy snälla säg att det inte kommer göra det!
Måste cykla till konsum för att köpa en sak så tyvärr så måste ändå ut till regnet. Får helt enkelt gömma
mig under ett paraply,eller så kan jag ju göra bort min dusch ikväll?haha.

Dagen har i princip vara helt Okej! På morgon var det Mot rönnskär som gällde så vi moppa dit och kom i god tid.
Vi gjorde typ ingenting förutom att vi såg en teknad film och gick runt över nästan hela rönnskär. Olika luktar överallt men vi
fick stå ut. Efter allt det så hade vi lunch sen Livskunskap och där fick vi glass med jordgubbar och kladdkaka Mums säger
bara.

Ska ut till regnet nu så pussi!
btw jag har datorn hela kvällen för mig själv så det blir nog blogga om ja hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0