Perfekt söndags kväll

Kan det bli en mer perfektare kväll på sommaren? jag tror inte det om jag ska vara helt ärlig.
Skulle sitta bra med lite mer värme men hallå vi är ju faktiskt norrläningar så då får man acceptera kylan här.
Sätta sig på en klippa och grilla skulle inte heller sitta så fel. Kanske ta ett dopp i vattnet också Haha näe men nu ska jag sluta drömma. Måsta ta och göra det snart. Sommarlovet kommer ju gå som en räls så man måste ju hinna göra det innan man far iväg till Gbg men då har jag också ett till problem. Jag jobbar ju nämligen hela denna vecka plus nästa så man undrar ju hur i fan man ska hinna det. Måste nog också säga att imorgon har man ledigt från sommarjobbet. Grymt skönt om ja måste säga det sanna ordet. Är redan less bortsett från att jag verkligen gör det här för att jag måste ha pengar till sommaren. För utan pengar kommer man ju nästan ingenstans.


Ska nog nämna att idag har det varit en underbar dag. Som ni själva känt så har ju solen nästan varit på fan 30 grader om ja får gissa. Sola har man inte gjort, men lite badminton har det blivit och massa andra aktiviteter så ja är nog ganska så jävligt sliten just nu men nej jag ska inte sova än. Då känns det ju som jag missar det roliga. Allt det roliga händer ju på natten. Så ni som sover God natt, Och vi som är vakna Let´s party!!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0