Panik,hitta skor till mig!?

Idag bestämde jag mig för att bara ta det lungt. Är så sjukt trött,för jag har inte fått sova ordentligt nån natt i veckan.
Sen så har jag sovit nån timme på dagen idag,vaknade typ vid 8 så jag fick sova i 2 timmar..Det brukar kännas
jobbigt att sova bort dagarna men idag var det bara hur underbart som helst,hihi.
Imorgon är det faktiskt fredag,Woho! sen på lördag drar mamma iväg till nått kalasfest för någon kompis så
då har man ju hela lägenheten för sig själv,så sköönt!

Nu är det verkligen bråttom med att hitta ett par skor till mig på avslutningen!!!
Måste leta extra mycket nu,för jag ska fan i mig hitta några...så jag ska nog
kicka runt lite på nätet nu så att jag hittar nå skor nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0