städa..osv

Ska strax ta bussen till min jonathan men först så måste jag städa mitt rum,och det tycker jag inte
alls om att göra men så går det då man bara slänger ut allt kläder..

Har räknat ut nu..och det är Bara 4 skoldagar kvar tills avslutning!!
Det är helt otroligt att det snart är sommarlov,känns som allt
är över..hela högstadiet..sen är det bara 3 år innan man tar Studenten,
och det är ju helt sjukt att man redan ska börja gymnasiet..känns som om
man gick i 6an nysss! Alla minnen som jag haft i mina år kommer aldrig raderas.
Kommer alltid minnas Ursviksskolan..som ett bra och dåligt minne haha.
Lite tråkigt blir det faktiskt..

ska kila nu,tjing.

Här har vi några som har lyst upp mina dagar rejält!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0