Mums!

Kom just in från en lång runda på stan. Kändes som man var i stan en hel dag när man egentligen var där i typ
3 timmar. ''Jag har så jävla Ont i fötterna'' -  är det som mest kommit ur min mun idag. Nästa gång så tar jag skor
som sitter bättre än dom här som t.o.m är förstora heh.

Måste bara lägga ut bilder på Det som vi åt på franskani dag! gud så gudomligt gott det var. Ni måste bara pröva
göra det hemma, Det är enkelt och går hur snabbt som hellst! Måste tacka min snälla lärare imorgon,glömde att
göra det så nu känner jag mig helt dum. Men jag fick ju en hejdåBamsekram från henne så den håller nog länge:)

´ ! Älskling det här är till dig - SLUTA TJURA NU :* ,jag älskar dig det vet du!



Så här god såg nästan våran ut.

Kommentarer
Postat av: eve

hihi ja nästan!=D

2009-06-09 @ 22:59:43
URL: http://evvvan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Älskar dig med gumman(L)

2009-06-10 @ 00:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0