Midsommar!!

Alltså jag har inte kunna skriva pga att vårt internet är ju fan cp. Så jag har varit utan datorn i några dar som ni ser. Internet skulle tydligen komma tillbaka på måndag. Och varför det försvann vet ja inte. Men jag är glad att det kommer tillbaka för jag
har faktiskt saknat det.

Gårdagen såg ut så här.
For till stan på morgonen och köpte en tunika sedan på dagen blev det städa rummet för det såg ju inte alls roligt att vara där. Men nu ser det helt rent och fint ut så ni är alla välkommna;) nämen sen så grillade jag hemma med familjen. Och det är ju alltid lika trevlig att umgås med dom man älskar. Sen mot kvällen kom gubben förbi och det blev bara mysa framför tv och spela lite kortlek.

Idag har det inte alls blivit så mkt gjort. Sovde till 12 och det var grymt skönt att få sova länge för på hela veckan har man varit tvungen att vakna 5 och det är knappt normalt.
Nu blir det kanske att fara till Någon Anton om nazanin och robin kan pallra sig hit någongång!?

Mer har jag nog inte att säga förutom att jag är fett förkyld,kan knappt prata. Ja svär!
A men nu så ska jag va lite social med gubben så tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0