Godnatt..

Tjoho!
sitter på min brors dator för min älskade dator har han tagit ifrån mig,nämen så här är det egentligen. Hans
dator gick sönder så han lånar min tills vidare så jag hoppas han kan ge tillbaka den så snarast för mina uppdateringar
kommer inte bli ofta..så förlåt alla läser,kommer skriva så fort jag bara har chansen.

Dagen har iaf bestått av min underbara pojkvän. Vi har busat,skrattat och bland annat myst lite:)
Solen har ju faktiskt kommit och gått idag,får ju bara hoppas att den dyker upp på Torsdag och självklart på
fredag för den stora dagen är ju då! Varför jag vill att det ska bli fint väder på torsdag är ju faktiskt för att min bästa
kompis nazanin har avslutning och då ska det ju firas såklart!.

Känns ganska så jätte bra för imorgon så har man sovmorgon till halv 11,gud så skönt! Då kan jag ta det lungt på
morgon och inte behöva stressa alls,För stress är inget som jag föredrar. Man kan ju till och med sova lite extra:)
(det låter ju skit bra). Men nu så ska jag hoppa i duschen sen blir det nog krypa ner i sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0