Glad!

Hejsan!

nu sitter man här proppmätt,kan knapp ställa mig.
Kan man få en bättre skoldag..helt sjukt så lite vi gjort. Hade gympa först och där så skulle man bara ta
en promenad elr springa om man nu ville det,sen efter det så vare lunchtime och därefter No då vi såg en
film sen vare slut på dagen=D kändes ju ganska så värt att komma till skolan haha men trevligt var det
som alltid,och självklart så solade vi då solen var igång:)

Ni ser säkert att min blogg inte är som den ska vara. Men nu är det så att jag är så otroligt less på min blogg.
Vill göra nått ovanligt på den men kan inte komma på vad..men försöker göra om den iaf,ni får väll se när det
är klart.

Ska bege mig till tjejerna nu,så jag skriver kanske ikväll om jag kan.
pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0