ÄNTLIGEN ÖVER!

Avlutningen är nu gjort och det känns hur skönt som helst, vill bara skrika nu!!
Allt gick jätte bra. Folk sjung så fint och rektorn babbla på och alla var helt fina.
Gav en kram till lärarna och fick mitt betyg, då kändes allt plötsligt helt roligt att
gå ut 9an och lämna högstadiet tills vi kom ut då jag krama evelina och såg att
hon grät åååååh självklart kunde ju inte jag heller hålla mig då, så det blev lite trårar
med men jag älskar er jätte mycket och vi kommer ses i sommar det lovar jag!

Mot kvällen blir det forsränning, så himla roligt! alla säger att det är jätte kul så jag
är jätte peppad på att åka i dom jätte stora vågorna, fast tänk om någon skulle ramla i.
Nejnej nu ska jag inte tänka så, allt kommer gå jätte bra..fast vi kommer vara dyyyngsura!
Grilla och klätta ska vi också göra så det blir nog roligt. Har köpt godis,chip och en dricka så
det ska bli gott och naffsa i sig dom.

Nu ska jag grilla med familjen så det ska bli trevligt och självklart gott. Är nämligen dööhungrig!
Åker och forsränner vid 5 och kommer hem ca 5 på kvällen:)

PUSs!!






haha vet inte riktigt va jag gjorde på den bilden:D

mer bilder kommer sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0