090615

Jag är så sjukt seg idag. Skulle egentligen jobba idag men dom hade tydligen ledigt idag så dom ringde kring 9,då jag
just hade fixat mig klart så jaha tänkte jag,då är det ju lika bra att man går och lägger sig igen då. Men nej så blev det
inte. Istället tog jag bussen till Gubben. Så vi sov nån timme,för man hade ju knappt fått sova nå inatt.
Dagen har iallafall nästan varit allt för lugn. Men ibland så kan det behövas för nu börjar jag jobba och allt så då passar
det nog bra att man bara tar det lungt.
Ligger just nu och myser framför tv med gubben och knaprar på lite popcorn. Vi ser Mean girls,fast man typ sätt den
några 100 ggr. Fanns inge annat bättre så varför inte. Den är ju så bra!

Ska gå nu så ni får ha en bra kväll och jag tror nog inte att jag skriver må mer ikväll,får bli imorgon isåfall.Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll så man orkar vakna tidigt imorgon.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0